Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettdisplayer-förvaring
Läst 2889 ggr
fliza
4

fliza´s pimpade headset

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej är ny på sajten, Jag vill så gärna visa mitt pimpade headset som jag har gjort  till min mobile.

Jag tog pärlor och klippte upp dom med en vanlig sax, sedan trädda in pärlorna in i sladden. För att göra det lättare att få in pärlorna över sladden, använde jag kontakten som jag stoppade in i pärlan, för då öppnar sig pärlan och det blir lättare att få in sladden.

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Marinas Mix
1

Kul att du hittade hit och välkommen. Gillar din idéGlad

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Niwa
1

vilken rolig idé!!

Hälsa gärna på mig på Facebook.

DesK
0

Välkommen hit! Glad

Jättetrevlig idé!

/Désirée

Anterrabae
2

Snyggt, så vill jag också göra! Skrattande Dessutom kan jag tänka mig att man slipper en hel del trasselproblem om man gjort så!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Emo
1

Det blev fint.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[millieteresia]
2

skojji ide, få ja låna den

Aily
2

Ja! Det där är så coolt. Har sett det ett par gånger i Lund. Det börjar bli populärt tror jag. Glad

fliza
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack :D roligt att ni gillar det :) jag gjorde lite pärlor på mitt andra headset som jag använder i skolan :D 4# det trasslar sig aldrig nu mera :D 6# ja jättekul! lycka till, visa mig en bild på hur det blev sen :D

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Marinas Mix
1

Börjar se sådan till höger och vänster nu när jag är ute. Kanske dags att pimpa mina med

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_