Pärlabstinensen stillad*
Åtminstone lite. Det finns pärlor i fler kattonger. Det är jag SÄKER på.
Nåväl hörnan i sig är inte riktigt ultimat, än, men det kommer, ska bara skaffa lite fler delar till IVAR, så jag kan få det som jag verkligen vill ha det. Men så länge duger det. Behöver ju inte plocka upp allt annat pysselmaterial riktigt än.
Idag fortsätter jag mitt grävande i kattongerna och ser vad jag hittar.

Vad hittar ni andra på?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
det tar sig för dej . jag sitter å pysslar med pärlorna .sen ska jag till lotten åsen jobb ikväll
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Ännu har jag inte tid för pärlorna. I går tömde jag poolen utom det sista på botten. Det får jag tömma för hand och sen rengöra.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Ska väl tvätta kläder igen och så ska jag försöka få till en smyckeshållare av ett papprör. Får se hur det går…
Det kommer att gå bra lillnessie, öva på något papper du inte är så rädd om.
Sitter och kikar runt på diverse saker på nätet, som skulle kunna vara praktiska att ha i nya lyan och fastnade för dessa:
http://www.clasohlson.com/se/LED-belysning-Dot-It/36-2234#moreinfo
Har en lampa med lysrör, som ska monteras upp under skåpet ovanför diskbänken, men tills den som jag bett göra det har tid skulle dessa duga. Sedan kan man alltid flytta dem till annat ställe😃
_
Ser ut att vara enkel och bra tillsvidare, Marina Ser att telefonen ändra min tidigare kommentar. 😊 Pappersrör skulle det stå eller det kanske heter kartongrör. Tänkte skruva i några skruvar på det och sedan måla den. Sett någon som gjort så på FB med Pringlesrör.
jag har varit iväg till den Stora staden. men kunde inte uträtta ärendet som tänkt. Så istället tog jag mig till Slöjddetaljers butik och tröstade mig med pärlor för så där 400 kr. Nöjd och glad tog jag mig hem igen.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Oj oj anki1 Den stora stygga staden är inte att leka med. Snart ska jag väl göra ett besök där också😃
_
Poolen tömd och rengjord. I morgon ska den få rent vatten, sen hoppas jag att sommaren ger mig några fina baddagar.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Jag tänkte ändå titta in hos dom, det var lite pärlor jag behövde till en beställning. Som de har där. Så såg jag mer" måste ha" pärlor. Så jag köpte. Jag hade iaf avsatt den summan för inköp. Jag har klappat fint på dom och placerat i askar och märkt upp. Jag håller på med beställningen. men blev inte nöjd med resultatet. så jag ska börja på en till och lägga den andra på is ett tag. Det går nog att få till nåt av det också.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk