Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 492 ggr
Marinas Mix
0

Pärlor och annat*

I eftermiddag, ska jag hämta hem "Chefen" från extramamman, men först ska  förebyggaren komma och åtgärda alla fel jag anmält.
Nu är Borås ett avslutat kapitel och den lägenheten är tom. ALLA mina saker är nu i nya hemmet.
Så idag blir det uppackning och insortering av saker på sina rätta ställen.
Vad hittar ni andra på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

nickiee
0

aa va skönt för dej . fick du ordning på flytt firman då som ej tagit med allt .

jag ska ut på lotten m30 min sen ska jag jobba i kväll . hoppas orka med pärlor i kväll när jag kommer hem.

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Marinas Mix
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst är jag glad över alla sakerna jag hittade i gamla lägenheten, men lyckligast blev jag när jag hittade dessa små söta sockerfigurer, för dem är oersättliga.

_

anki1
0

Jag har varit ute och gått en timme i närliggande naturområde. jag brukade gå förut. För ung 2 år sedan, men jag hade stora problem med astman. Nu är det bättre. snart ska jag sätta på kaffe

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

lillnessie
0

Bakar idag också, bröd. Barnen ska bjuda sin närmsta kompisar på sommarlovsfika i em. Så ska fixa lite mysigt här.

Emo
0

Jobbat i trädgården. Där tar arbetet aldrig slut.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
0

NU, är vi samlade hemma, så nu ska vi påbörja resten av jobbet. Flis sjöng så vackra hatsånger hela vägen hem från sin extramamma, hon hade inte haft något emot att vara kvar där ett tag till.

_

ommok
0

Så skönt för dig Marina, att allt är på samma plats igen! Men inte skulle väl chefen bete sig på det viset? Har extramamman skämt bort henne? 😍

Så söt litet lejon du hittade. Jag tror jag vet var det kom ifrån. 😃Grattis till att ha kommit på plats där du vill bo! 🌺Nu blir det till och med möjligt för mig att komma och hälsa på någon gång, när jag ändå är i Stockholmstrakten emellanåt.

Idag var det sista dagen på jobbet innan en välförtjänt semester. Vi slutar en vecka tidigare än vanligt i år, och det känns jättekonstigt. Normalt brukar vi sluta precis före midsommar, men det här är bättre. 🙂

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Marinas Mix
0

Jag visste väl att du skulle känna igen det ommok.
Välkommen när du har tid och möjlighet.
Jo "Chefen" blir jättebortskämd hos extramamman.  De hade ju katt själv för flera år sedan, men efter hon blev för gammal och skröplig har de inte velat skaffa en ny, men de är superglada för att få låna Flis och jag är nöjd för att Flis trivs där och är i goda händer om jag behöver göra något, så lilla damen slipper vara ensam hemma.

_