onsdagspärlor*
Har hunnit en del på morgonkvisten. Nu ska jag fortsätta fixa, så får vi se vad som händer sedan.
Hittar grejer i kartonger, som jag inte visste att jag stoppat där. Nåväl ju mer av mina prylar jag hittar desto gladare blir jag.
Känns som om det äntligen börjar lossna med upp-packningen och planeringen om var jag ska stoppa vad. Så det blir nog fint till slut.
Vad hittar ni andra på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Jag tror att jag ska tvätta. Vi behöver ju regn och det är väl bästa sättet att locka fram det.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Jag kan skicka lite😂 Det förbaskade vädret är så förtjust i mig att det bestämde sig för att följa efter mig😕
_
Ja här blåser vi bort så det blir diverse innesysslor idag
Idag blir det mest att ta det lugnt. Kanske jag tar ett tag med dammsugaren i köket och hallen. jag har gjort färdigt ett långt halsband med rosenpärlor. till ett armband jag gjort tidigare. Det blev sött. bild kommer på setet lite senare.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Gick ut på en låååång promenad, som slutade med att jag köpte en ny soffa. Bra pris var det också. Den kommer hem lite senare i kväll, så nu måste jag göra lite plats för den. Undan med lite kattonger alltså.
Var nere och valde nya tapeter till vardagsrummet och så fyllde jag i ett önskemål för sovrummet också, men det är inte säkert att jag får det, för jag missade att påpeka skadorna på tapeten där inne, när han ombesiktigade lägenheten i fredags. Jag hade ju tyvärr lyckats dölja skadorna med möbler, eftersom det skulle vara tomt framför fönstret när städfirman kom i fredags. Men jag har anmält skadorna, så att jag inte blir skyldig att fixa dem om/när jag flyttar ut.
_