Sommar, värme och pärlor*
Redan 15,7 grader varmt. Kommer vi att få tryckande hetta eller ett otrevligt åskväder? Dagen börjar inte lovande. Tänk om vi kunde få lagom värme och ett skönt regn. Önska kan man ju.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Vi är på plats, även om en hel del av mina saker INTE är här utan kvar i Borås🤓
Solen skiner och vi har sovit riktigt gott i nya lyan.
Idag blir det nog inte gjort så många knop.
I morgon ska de komma och ombesiktiga denna lägenheten. Var ju inte riktigt städat och satt små lappar med här och var med "Bör felanmälas. Förlåt vi hann inte"
Tror det tog längre tid att göra så än att ringa och felanmäla.🤦♂️
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Tråkigt när det inte är städat och iordning när man flyttar in. 😠 Här är soligt och varmt. Det blir en biltur idag till en (eller två) av mina bröder. Ska hämta några busk-skott att plantera i vår trädgård.
Synd att det var en del oanmälda fel att ta itu med genast man flyttar in. Sånt som föregående hyresgäst skulle ha tagit hand om. Men jag hoppas all blir bra, och att du och "chefen" kommer att trivas.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
kolla här anki1
http://parlpyssel.ifokus.se/discussions/574e9bb08e0e7421c8001e68-pharligt-aventyr?discussions-1#8
Nu ligger hon under sängen och i morgon kommer en städfirma hit och gör en rejäl städning.
Sedan har en vaktis varit här och presenterat sig och visat var källarförrådet ligger och var det fanns andra förråd att hyra, där man lätt kan ta cykeln in och ut genom en dörr på baksidan av huset, ska fundera lite på det. Hade ju rejält med förråd och förvaringsutrymmen i Borås
_
Jag såg den bilden i morse. Hon ser ut att ha tagit nya hemmet i besittning . Som en riktig drottning.
Hon har tagit flytten med ro. Hon var lite stressad när vi kom in här, men nu inga problem. Många fina kattonger att ligga på 😃
Och spinnande att vara ute på nya balkongen och titta på Live-tv med en liten pippi, som kvittrade vackert och struttade runt
_
Nya domäner som måste inspekteras, och tas i besittning.
Ja, men sedan är hon ju en väldigt cool kisse också, säger hennes partiska slav😃
_