Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettbutikslista
Läst 2453 ggr
Marinas Mix
0

Continenta

Har ju helt och hållet missat att lägga till denna butik☺️

http://www.continenta.com

De har förut varit inriktade på att sälja till grossister, men säljer numera även till privatpersoner.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Niwa
0

äntligen :-)

Hälsa gärna på mig på Facebook.

nickiee
0

handlat mycket där …

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

ommok
0

Ja, de har väldigt bra priser på storpackar av smyckesdetaljer, med bra kvalitet trots det låga priset. 😃

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

MLL
0

Continenta har ju stängt, sorgligt nog.

Mycket av det som fanns på Continenta finns på 

www.skapariver.se

MLL

Niwa
0

Är det skapariver som tagit över continentas kvarvarande lager och leverantörslista?

MLL
1

Nej!

Dock köpt upp en del från Continenta.

Skapariver är inte grossist, men har ett stort utbud och bra priser

MLL

Niwa
0

dem som tog över leverantörs lista var inte grossist såvitt jag förstått, därför jag frågade, har inte fått kläm på vilka det var så  trodde det kanske var ni.
Continenta hade mycket bra saker och det är aldrig fel att hålla koll på vart man kan få tag på saker med samma kvalitet när nu de lagt ner.

ommok
0

Nina, det var Inanna.se som tog över Continenta, men de verkar inte ha fått igång verksamheten ordentligt ännu, såvitt jag kan se på hemsidan. Tyvärr, för Continenta är saknad av många.

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Niwa
0

Aha ok tack ommok. Jag har lagt upp ett litet lager av saker från continenta så jag klarar mig ett tag. Men rätt vad det är behövs påfyllning

ommok
0

Jag har också lagt upp ett lager av sådant som jag behöver, men det kommer ju alltid nya behov. 😍 Fast vinyl hade de inte. 😂

anki1
1

De verkar som om de tog över lokalen med, så jag gör väl ett besök längre fram.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Marinas Mix
0

Men visst är det konstigt🤔 Hur mycket bra material man bunkrar upp med så behöver man ändå mer plötsligt😃

_

anki1
0

ja det är konstigt. Det räcker aldrig till.

Niwa
2

Ommok, jag vill se lite vinyl alster eller för all del något i papper snart 😃

att man behöver köpa påfyllnad av något är ju bra, det betyder ju att man faktikt gör något av sakerna ibland 😇

ommok
1

#14 Eller också betyder det att man fått lön igen, och vill se till att det inte ligger för mycket pengar på kontot. Nej, det kommer ju hela tiden nya saker, som man inte ens kunde köpa för bara någon månad sen. De måste man ju bara prova! Och nya färger! Hur skulle det se ut om man inte har alla färger och coatings som finns hemma när man vill göra ett smycke?😃😂😍

Nina, det har inte blivit så mycket än. Måste ha tid att lära mig maskinen ordentligt först. Men visst ska du få se lite av det som blir. Just nu håller jag mest på att se till att köpa upp ett lager vinyl så att jag har att ta av sen. Det får ju inte ta slut direkt. 🎧 😂

Niwa
0

Smart strategi ommok,jag jobbar också på ett lager så jag har när jag känner lusten falla på

anki1
1

Ja absolut måste man ha ett lager att ta av. För när man får en idé  måste man ju kunna sätta  igång direkt.

Emo
0

Snart kommer jag att kunna handla i Hässleholm. Kan just undra hur mycket det kommer att kosta.😉

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
0

Och hur väl man än planerar och bunkrar, så kan man ge sig sjutton på att man inte har just den nyansen eller tillbehöret i sina gömmor. Visst är det konstigt🤔

_

anki1
0

Det är mycket konstigt

Marinas Mix
0

Skönt dock att veta att jag inte är ensam om detta problem.

_

Denna kommentar har tagits bort.
Marinas Mix
0

Ni som behöver något kan ju alltid kolla i vår länksamling

_