Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 1048 ggr
Marinas Mix
0

Skottdagspärlor*

Skottdagen = fria till de mest exklusiva pärlorna jag har och hoppas att de förökar sig🤔😉
Ska fixa lite med pärlor idag och sedan finns det ju ALLTID annat som pockar på uppmärksamhet. Frågan är bara om jag ska ge de sakerna den?
Vad hittar ni andra på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

nickiee
0

ska till jobbet å skriva i min tidrapport för februari . sen hem å vänta tills solen värmt upp en del sen ut till odlingslotten

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Emo
0

Fler trianglar - spännande sen att försöka få ihop dem rätt.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
0

göra ett par örhänge till det projekt jag håller på med. har ägnat en del av helgen till att försöka få mer överskådlighet i min pärlhylla. Jag är på god äg, mens större hylla behövs allt.  De vita boxar jag köpte på RUSTA, har visat sig inte fungera riktigt på det vis jag ville. men jag hade kvar förpackningarna til det smyckesskrin jag köpt. De gjorde om till förvarings boxar. Jag tog bort en sida av lådan och tejpade runt om sidor och kortsidor så den håller ihop. Sen klädde jag lådorna med snygg papper och tryckte in den borttagna sidan i botten, som blev bakstycket så travade jag in alla små burkar och askar i dom Det ser snyggt och överskådligt ut. jag har en sån låda var att göra om. men den får vänta tills jag får min nya hylla. ska skaffahem pappskivor för att göra sk fackindelningar lådorna

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

anki1
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser det ut nu i min hylla. Överskådligt. men finns mer att göra. behöver fler av de färgade askarna. och göra fackindelning till de hemmagjorda boxarna överst i hyllan.

Marinas Mix
0

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Bra med ordning - så länge det varar. 😉

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
0

Det är inte färdigt än. jag ska skaffa fler av de färgade lådorna.  och större förvaringshylla, eller bygga p en befintliga (en till liten Billy ovanpå den gama upponedvänd)