Pärlskrälle*
Ja det SKA vara jag till att lyckas med det!! Köpte ju en dot.box i höstas på BeadAlong. Försäljaren lovade att de små askarna är säkra för att tappa i golvet. Hon hade fyllt en ask med 15/0 och testat och slängt i golvet på många olika sätt och jo visst asken förblev stängd.
Vad tror ni händer när jag tappar en ask?
Jo locket flyger upp och ut rullar 10gram delica🤓
Nu är de i alla fall uppsopade och ligger på en microfiberduk tillsammans med lite annat som fanns på golvet.
Dagens pyssel blir pärlor förståss och sedan en lite utflykt.
Vad hittar ni andra på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Jag hoppas få tid att försöka mig på att göra ett kalejdoskop av prp.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
här blir det å börja på pärldjur .innan jobbet ska bara ta det soft under dagen .
jag vet hur det är å tappa så där men min hund välte ut 3 askar med 18 fack i varje å ja ni kan tänka er hur det såg ut ..
å jag tror den säljaren hade limmat ihop locket
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Marina, jag gjorde likadant fast jag har en beadsmith box med små askar. En ask var inte riktigt stängd (man måste trycka hårt på locken för att de ska stängas ordentligt) och tappade på bordet. så de föll j inte så långt. De mesta hamnade på bordet.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Nej asken var ordentligt stängd, det är ju snäpplock på dem, så jag fattar inte HUR jag lyckades, men sådan är jag. Saker och ting kan fungera precis som dem ska så länga andra har dem, men så fort de kommer hem till mig hittar de på jäkelskap🤔
Föreslog för en reparatör för något år sedan att om de hade nya tekniska saker som behövde provas, så kunde jag göra det, eftersom jag nästan alltid hittar på något sätt att ha sönder dem😉
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
HAHAHA. Ser ut som du råkaar ut för lagen om alltings inbyggda jävlighet Murfys lag.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk