Välkommen 2016*
Smäller utav bara sjutton utanför. Hoppas de har trevligt. Själv spar jag mina pengar till pärlor 😃
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Ja, tänk vad pärlor du kan köpa för de pengarna som de slösar bort på någon sekund och jag kan köpa tarotlekar för de pengarna!😃
Undrar vem som blir/ är lyckligast, vi som har kvar och de som inget har kvar efter några minuter!😉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
God morgon och god fortsättning på det nya året. Jag har också sparat mina pengar till något vettigare. Dessutom har jag gott samvete att jag inte bidrog till den onödiga miljöförstöringen i natt. Oni och jag hade det bra inomhus i sängen. Som väl är, är hon inte rädd för oljudet. Hon är mer irriterad och tycker att det är onödigt.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Vi överlevde oljudet, men krutstanken ligger tjock ute, så bäst att hålla sig inne.
Julgranen överlevde också😂
Den brukar ju alltid annars vara avklädd och ute på balkongen innan midnatt på nyårsaftonen.
Idag blir det en lugn dag, få se vad jag hittar på. Ska städa i datorn. Allt som ska sparas från förra året åker över på en extern hårddisk, så får jag mera plats till nya filer😉🙂
Vad gör ni andra så här första dagen på 2016?
Hur lång tid brukar det ta för er att vänja er vid att skriva det nya årtalet?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
min hund blev rädd .
har gjort årets första pappers rensning .
ja mer pengar till pärlor istället för smällare tummen upp för det
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
ehh jag sov bort dagen.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk