Phärligt vardag igen *
Så man kan ta itu med saker och ting som behöver göras. Idag blir det utflykt. Måste ha lite skitviktiga saker säger "Chefen"
Vad hittar ni andra på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Bekantar mig med den nya datorn.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
jag ska kolla på den nya datan jag fick idag
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Fy så orättvist har alla fått datorer i julklapp, alla utom jag och chefen😭
Väntar fortfarande på min försenade julklapp. Hoppas den kommer i år
_

Nä, Marina, inte riktigt alla. Jag har kvar min 3 år gamla dator, ingen ny införskaffad. Den fungerar utmärkt till det jag behöver den till. 😃
Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.
Så skönt ommok. Jag ska ju inte klaga egentligen. Jag fick ju hem min nya ASUS i slutet av september, efter ett helveteshalvår med en lenovo, så jag är nöjd.
_
fick den av en kollegas pappa som fått den via sitt jobb är en bärbar så 2016 ska bli ett bra år hoppas jag med mycket pyssel
Ah, välkommen till den bärbara världen, nickiee. Många fördelar med en bärbar dator 😃. Min fick följa med på semester strax efter att den landat hemma hos mig. Och nu behöver jag inte sitta i datorhörnan för att fixa med datorn. Kan ta och ha den på pärlbordet, så jag kan kolla på pärltutorials och pärla samtidigt.
_
jag har ej trådlöst internät så det blir nog värre med det har skaffat sladd till den så jag kan sitta vid pyssel bordet
vi släpar vår laptop nästan 5 år med till landet. I början hade vi kontankorts bredband. Sen fick vi nys om Wifog. 0 kr men en massa reklam. Nu funkar inte det. det går inte ladda ner poäng längre (måste nog betala nuförtiden) men vi har ledsnat på det bara krångel. Så nu använder vi mobilernas "surfpunkt" gåt bra, men tar batteri från mobilen.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk