Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 464 ggr
Marinas Mix
0

Julspurt del 2*

Vet inte varför men jag hade fått för mig att julafton var på fredag, fast jag har koll på att det är den 22/12 idag… därav kommer julafton på torsdag.
Har tiggt skjuts så nu när mataffären öppnar klockan 7 ska jag ut och handla lite mera julmat. Det viktigaste på julbordet saknas än. SKINKAN.
Har era mataffärer också "skinkgaranti"? Det vill säga om du misslyckas med skinkan får du en ny. Skulle detta infalla efter butiken stängt på julafton så kör Securitas ut med en färdigkokt.
Så vad hittar ni andra på så här två dagar innan julafton? Är allt "stöket" redan klart och ni kan lägga upp fötterna och bara njuta eller "stökar" ni på in i sista sekunden?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Här är allt lugnt. Bara lite dammsugning och vedhämtning kvar.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
0

Hade lite väl bråttom när jag handlade. Inte sjutton kunde jag ana att de bytt plats på bikarbonaten och den malda ingefäran….
Nåväl kom hem med tre påsar mald ingefära. Fast det stod bikarbonat på hyllkanten där jag tog påsarna🤓

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

nickiee
0

här är inget köpt  till bordet  ska ut å handla allt i morn  då jag är ledig  sen jobbar jag alla andra dagar  denna v

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1