Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 1018 ggr
Emo
0

Julförberedelser*

I dag ska några fönster putsas. Jag får passa på mellan regnskurarna. Det ska bli så skönt när jag kommit en bit till i julförberedelserna. Många dukar är strukna och många av metallföremålen (koppar och mässing) är putsade.
Har ni börjat med förberedelserna inför julen?

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

nickiee
0

jag ska på pyssel träff om en stund jag ska brodera med pärlor igen gav mersmak då jag lärde min vän igår  .

ja här är mina 3 granar uppe sen den 1/11  har fönstren kvar med å tvätta snygga till alla blommorna å sätta dit ljusstakarna

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Marinas Mix
0

Och jag har inte ens börjat tänka på julpyntet

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

karro1999
0

Jag har börjat göra en jultavla, men julpyntet ligger väl i en kartong någonstans…

anki1
0

Har inte heller börjat. men juldukarna ligger klara.  Gardiner som ska manglas. Åh jag får lite ångest på alla stora flyttlådor vi har med pynt. Jo alla måste upp för det finns saker i alla som är sorterade. i en finns det ljusstakar och stjärnor. samt annan julbelysning. nr 2 innehåller alla rymningsbenägda tomtar ( de kryper upp ur lådan så fort man vänder ryggen till. trötta som de är att ligga i lådan större delen av året). Den sista lådan har vi alla annat julpynt i som julgranssaker, bonader osv.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Marinas Mix
0

Idag blir det nog inte mycket gjort. Jag ska i alla fall plocka fram kartongen med julsaker. Behöver köpa metallhållare att sätta i min adventsljusstake, så jag måste mäta vilken storlek jag ska ha.
Så kanske det blir en liten utflykt till Panduro. Har presentkort som jag kan lösa in där.

_

Marinas Mix
1

Testat årets smak på skumma tomtar. Clementin. Den kändes skum😂 Gillar nog förra årets tomte med pepparkakssmak bättre.
Upptäckte när jag skulle betala på Panduro att jag skrivit ut det ena presentkortet  i två upplagor, men inte det andra. Så jag ska gå ner i morgon med de rätta korten och hämta det jag la undan idag. Så går det när man är trötter😃

_

Emo
0

#6 Verkar skumt.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

nickiee
0

låter inget gott det julgodiset

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1