Miljöpärlor*
Så där då var dagens stora grej avklarad. Körde ett par vändor till miljöbilen. Andra vändan hade jag inte mycket på kärran, men såg att en granne hade massor med säckar så jag frågade om hen ville ha hjälp. Visst togs den tacksamt emot och belöningen kom ganska omgående. Hen hade en liten vit plastpåse som trillade av hens vagn och det skramlade fint. Jag frågade vad det var och fick svar att det var spelkulor. Då frågade jag om jag kunde få påsen. Det gick också bra.
Så nu har jag 4,7kg spelkulor i glas och olika storlekar. Finfint. Har redan planer för en del av kulorna.
Vad hittar ni andra på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Städar växthuset. Dt är ju dags att ställa tillbaka trädgårdsmöblerna. 😉
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Hm, var det inte den där runda saken som säger tick,tick tick, som vi ocksa ska ställa tillbaka i natt?
Tänk att datorer, smartphones och surfplattor ändrar sig automatiskt. Tror till och med att digitalboxen ändrar sig själv också🤔
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Jag ska upp till Dalarna fast först till Stockholm eftersom att jag ska åka dit med 2 kompisar till en kompis som bor där, så det blir tåg nästan hela dan, kanske hinner virka lite också
här har det blivit många pärldjur gjorda idag å fler blir det + varit på kyrkogården å planterat lite + tänt ett ljus
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1