Pärlor också*
Städningen inför miljöbilens ankomst i morgon fortsätter. Men jag ska nog hinna klappa lite fint på lite pärlor idag också. Ska försöka fotografera innehållet i min goodiebag från Beadalong, mellan varven ner i tvättstugan.
Har jag sedan riktig tur så får jag en leverans idag, som jag väntat på superlänge. Nej det är inte pärlor, utan något annat nödvändigt.
Vad hittar ni andra på denna fredag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Jag har kört ut en tunna och burit ut några säckar till sophämtning i dag. Sen är det lite inomhusarbete som väntar. Det blåser för mycket för behagligt utomhusarbete.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Tuffa och handlingskraftiga kvinnor.
😃👋
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Bra kvinna reder sig själv eller har jag blandat ihop talesätten nu?🤔
Ringde just till Hyresvärden, visste inte om jag skulle ringa felanmälan eller någon annanstans, för jag tyckte att ärendet inte var en tvättäkta felanmälan.😃
Ville bara uppmärksamma dem på att jag observerat att fönstret i klädvårdsrummet i ena tvättstugan varit öppet när jag kommit ner på morgonen för att tvätta och att där legat cigarettfimpar och plastfolie i det rummet.
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
här blir det lite pärlande å om inte jobbet ringer så ska jag hjälpa en vän med lite saker efter den personen slutat jobbet sen hem å pyssla med pärlorna igen
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Idag blir det skola, sen måst jag hämta min gitarr som jag igår glömde i scoutlokalen, när jag kommer hem ska jag packa för att åka till en kompis med 2 andra kompisar imorgon, men jag måste också fixa deras presenter, ganska mycket att göra…
Luncha med PROs sömnadsgrupp. Men kanske hinner jag svänga i hop ett hänge till ett halsband, jag har "ämne" till det hemma.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk