Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 549 ggr
Marinas Mix
0

Frostiga söndagspärlor*

Tur att jag plockade in mina växter igår. För det var bara 1,9 grader i morse när jag klev upp🥶
Idag blir det lite allmänt fix och trix
Vad hittar ni andra på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Lika illa här.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
0

Det var kyligt hos oss med på landet. runt 2 grader. Jag satte lökar igår och i förmiddags. Tulpanlökarna fick sällskap av grå klocklilja samt djupt nerstuckna svarta vinbärskvistar. Det gillar inte rådjuren. jag använde sånt tidigare, men efter några år genomskådade de kvistarna. Men nu har det gått ca 15 år så då kanske de glömt av det. få se hur det går i vår. jag har lite tulpanlökar kvar och påskliljor. De ska ner nästa helg.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

ommok
0

Det var kallt att stå på Konstnatten i Tidaholm också. Visserligen stod vi (min dotter och jag) inomhus i en liten stuga från gissningsvis 1600-talet, men med öppen dörr orkade inte de installerade elelementen hålla någon större värme på kvällen, så vi fick tända en brasa på spishällen. Det var många som kom in för att värma sig då. 😄 Det var öppet till 01, så vi hann frysa en del på vägen hem, då vi inte klätt oss för nollgradigt och rått väder. Men kul var det. 😄

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Marinas Mix
0

Hoppas du sålde något litet också.

_

ommok
0

Jodå, Maina, detgjorde vi. Totalet sett blev det den bästa marknaden vi varit på hittills. 😄

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Emo
0

#5 Grattis.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

ommok
0

Tack, Emo! Det var trevliga människor på besök. I den stugan vi stod kom det in totalt ca 2000 personer på besök under helgen, så det var många. Som vanligt var det bara ett fåtal som handlade, men totalt blev det ändå en hel del. Och vi fick ett flertal beställningar, vilket ju också är trevligt. 😉

Marinas Mix
0

👍 Kul att det gick bra.

_