Spinnande pärlan*
Fyller 12 år idag, så det firar vi förståss med lite extra godis🤐
Annars en regnig dag i Borås och jag måste ge mig av ut, i provianteringssyfte.
Vad Emo hittar på vet jag redan, men vad gör ni andra?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Grattis "pärlan" Hoppas du får en fin dag md mycket gottis.
Själv ska jag ha tvättstugan. som alltid på tisdagar. Här regnar dt också Det är mörkt och mulet.
Jag har lyckats göra mitt första "Daisy chain" armband. Det blev så här. Jag gjorde det med en nåls teknik. Det var enda sättet jag fick till det på, men jag lyckades inte få centrumpärlorna inte åt samma håll. Det varen kul men knepig teknik ch jag ska absolut göra flera.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
grattis chefen …
jag är arg😡 köpte lite från fru pärla 4 luna soft å 4 påsar mini duo vita va rätt mängd men på svarta försöker hon blåsa mej på 80 gram pärlor 😡.va noga med å väga era pärl påsar från henne .
annars är det å va hemma för det regnar hoppas det upphör tills man ska till jobbet.
kika in på denna länk så får ni se domstörsta frön jag köpt å sett någonsin
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Skriv till Fru Pärla nickiee, hon rättar genast till saker och ting som blivit fel.
Pratade just med datafirman och verkstaden i Tyskland, har upprättat ett ärende och försöker spåra var min stackars dator tagit vägen. Så nu får jag vänta 14 dagar…
Hittar dem inte datorn under den tiden så får jag antingen en ny eller pengarna tillbaka.
Räcker lång näsa åt dem (om någon snott datorn) De valde rätt dator att sno eftersom den är trasig😂
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
1… jätte fint ..
3… har ringt henne .
ajaj inte kul om så är fallet .
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1