Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 598 ggr
Marinas Mix
0

Torsdagspärlor*

Nu på morgonen blir det en liten utflykt, ett av målen är biblioteket, för att hämta en reserverad bok.
Inte alla har det lika bra som en viss person, där böckerna  kommer rullandes ända hem till dörren😉
Sedan fortsätter jag väl med pysslandet inför Slöjdfestivalen.
Vi hade ju riktigt ruskväder förra året det regnade hela dagen, så efter det jagade jag en paviljong, de hade ju utförsäljning på JYSK då. Men inte hade de någon sådan hemma, men de kunde ta hem….
Efter sådär två månaders tjat gav jag upp. Nu hade de rea igen och då tänkte jag fint, NU ska jag minsann ha en sådan paviljong och gjorde en "Click and Collect" Det vill säga boka på nätet för avhämtning i butiken och fick mail om att det fanns att hämta. Så fixade skjuta, men när jag kommer till butiken, så finns det INTE😡. I alla fall inte den billiga varianten jag hade bokat och de kunde inte få hem flera heller🤔
Men de hade en lite dyrare variant som han slog av en liten summa på och med hjälp av ett presentkort blev det överkomligt pris.
Kanske ska testa och fälla upp det, så jag ser att allt fungerar så vi inte står där på Slöjdfestivalen med en icke fungerande paviljong.
Vad hittar ni andra på idag då?

Emo är väl ute och mördar jagarsniglar, som odjuret Oni ska få till middag😂😉

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Vi har sovit gott med öppet fönster. Än har jag inte jagat något, bara varit ute med Oni.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
0

jag jobbar vidare på det blå/rosa RAW armbandet/banglet som jag gjorde igår. få se vart det slutar. Sen i eftermiddag ska jag spela boule med PRO gänget.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk