Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 605 ggr
Marinas Mix
2015-06-07 10:40
0

Hellre pärla*

Än att sitta och försöka få in alla program jag behöver i datorn. Får en massa knepiga felkoder här och var med de olika programmen😡
Blåser rätt bra ute och"Chefen" sitter på balkongen och piper eftersom blåsten stökar till i pälsen på henne
Vad hittar ni andra på en dag som denna?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

ommok
2015-06-07 12:06
0

Rättar prov. Inte något jag vill hålla på med nu, men det måste göras så att betygen kommer in innan skolan slutar. 😐

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Emo
2015-06-07 13:20
0

Låter inte kul att rätt prov, men snart är det sommarlov. Får ni sjunga Den blomstertid nu kommer på avslutningen?

Inget regn än, så det blir mer jobb i trädgården.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

ommok
2015-06-07 14:16
0

Ja, det ska bli skönt med semester. 🙂 Den blomstertid nu kommer och Idas sommarvisa brukar vara med på programmet trots att eleverna går på gymnasiet.  Jag tror att många uppskattar den känsla som de sångerna väcker.

Fast än är det knappast sommar här. Jag tar fortfarande vinterjackan på mig när jag ska ut med vovven på kvällen. Då har det hittills varit endast 6 - 7 grader varmt och blåst kalla vindar, så det har varit alltför kylslaget för att vandra sakta med henne någon längre stund. Idag är det sommartemperatur, +16,7 grader i skuggan, för första gången i år, och om jag har tur håller det sig hyfsat varmt ikväll. 🤔

Hoppas det blir varmt på studentdagen på torsdag, för tjejerna vill inte gärna ta på sig jackor eller koftor över sina tunna fina studentklänningar, de fryser hellre. Så jag hoppas på sol och värme i veckan som kommer. 😎

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Emo
2015-06-07 14:41
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Låter bra.

Jag frågar för jag fick ett inlägg i denna tråd bortröstat:

http://politik.ifokus.se/discussions/555b88d48e0e741e5c006214-ingen-den-blomstertid-i-kyrkan-i-ar?participating-1

Så skrev jag:

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

ommok
2015-06-07 16:22
0

Jag tror nog det är tillåtet, men inte många som gör så på gymnasiet. Vi har inte haft avslutning i kyrkan heller på några år, och än har skolledningen inte informerat om var vi ska vara i år. Så det är fortfarande oklart hur den kommer att se ut. Årskurs 3 går ut en dag tidigare än våra övriga elever, och deras avslutning kan ske på annan plats än övrigas. 🤐