O-p(H)ärligt*
Har man inte jobb så skaffar man sig , sägs det ju.
Här är det perfekta exemplet på varför man INTE ska sortera pärlor, när man är trött och inte har världens bästa ljus. De ljuslila var med i ett slaktat alster, men när alla färgerna där var sorterade, så lyckades jag hälla ner dem i en påse med en lite mörkare lila
Så gör om, gör rätt.

Vad hittar ni andra på en dag som denna?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Nu börjar solen skina, så kanske kan jag göra något i trädgården i dag.
Det ska bli ordning på bondgårdsdjuren också. De ska fotograferas och lite text ska skrivas.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
här blir det lite blandat innan jobbet
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Här är det mest sängläge. jag är dålig. mest småfeber och hosta. matt och orkeslös. Verkar inte vara direkt förkylning. Kan det vara en släng av influensa möjligen. Fast jag brukar inte få dom. men att pärla orkar jag väl med lite.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
3..krya på dig tror du tog ut dej då du tog hand om tomten
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Vitt, vitt, vitt. Underligt att mötas av en nytt snötäcke efter sommarvärmen i lördags och blåsten i går. Snabb skiftning mellan årstiderna. Hoppas värmen och sen kylan gjort nytta mot fästingarna och annan ohyra.
Här blir mer och mer gjort i trädgården. det gäller att ta vara på de finaste dagarna. 1000 kvadratmeter asfalterad landsväg genom tomten gör ju att vi slipper sköta om den arealen. Det räcker med jobb på de c:a 2500 kvadratmeterna på denna sidan. Andra sidan får ju också se snygg ut, men där odlar vi inget.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Ja det är möjligt. jag var nog lite tunt klädd också. Det var ju så fint och varmt väder. Känner mig som en "disktrasa" idag. och hostar. så jag vet om att jag har magmuskler. jag ska göra färdigt ett armband jag gör till en kär kompis. hade planerat att ta fram dammsugaren och städa av lite. få se om det kan bli något litet av det.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk