Söndagspyssel*
Har lackat muggen för andra gången eller var det tredje🤔 Nåväl nu vänta 48 timmar till och sedan slänger jag väl på ett lager lack till för säkerhetsskull.
Sedan ska jag städa i datorn tänkte jag. Har ju en hel del sparat på flera ställen, räcker med en av varje på ett ställe.
Fast först en catnap med "Chefen" hon körde upp mig halv tre och sedan dess har jag surfat runt på nätet och kollat på pärlbilder
Vad hittar ni andra på en dag som denna?
Ni vet väl att det är internationella kvinnodagen idag?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Solen lyser, så kanske hinner jag med en omgång tvätt innan jag jobbar mer med artiklar och hemsidan.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
här är det sol . har hjälpt min vän lite idag med sin flytt + varit å fått äppelskotts kvistar från grannes tomt ska ha dom till minna vandrandepinnar + rosenskalbaggarna .sen är det å jobba ikväll
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Sprättar och syr om min verktygsförvaring. Jag upptäckte att den inte funkar som tänkt så jag sitter och sprättar. Ska snart sätta mig vid TVn och kolla målgången i Vasaloppet. sista minuterna är det enda som är spännande i det loppet. synd bara att inte Vi vinner. Helst ska det vara en dalmas. men så blir det ju inte alltid.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Solen skiner fortfarande och en omgång tvätt hänger ute.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Slet mig ifrån sömnaden och tog en promenad. Det var verkligen skönt. Mild luft men blåsigt. Gick och tittade lite efter blåsippor på ett pålitligt ställe, men såg inga. kanske var det lite för tidigt.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk