Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 1407 ggr
Marinas Mix
0

Letar pärlmönster*

Såg ett sådant sött mönster i Peyote, som jag gärna vill ha, bara det att det säljs tillsammans med fyra andra mönster, som jag INTE vill ha😕
Så nu letar jag efter bilder, så jag kanske kan klura ut hur jag kan få tag i bara det mönstret.
Vad hittar ni andra på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Jag ska till staden på en snabbtur.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

nickiee
0

har diskat klart nu  håller på å vattnar alla blommor ojoj sen ut med hunden å sen börja göra iordning för snäckan i sitt nya hem som den ska bo i sen är det jobb ikväll

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

anki1
0

Sy på min verktygsförvaring. Eftersom jag inte har varken mönster eller beskrivning får jag experimentera en del och fundera på hur jag går vidare. Den här blir specialanpassad efter jus mina behov och idé. Så det t tar lite tid, men nu börjar det närma sig. ska snart sy ihop ut och insidan. Sen är det nästan klart. Bild kommer Sen är det en utmaning i inspition smycketillverkning på FB som jag håller på med. jag får inte riktigt till det där. Men får jag fnula lite kommer jag på hur jag ska göra.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Marinas Mix
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon🤔 tyckte visst att jag behövde lite mera pärlor😃
Superläckra är de.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

anki1
0

Ja pärlandet är klart. Det blev bra. Bild kommer så småningom

Så tog jag en tur med "snabeldraken" dammsugaren alltså. blir nog ingen sömnad på den här sidan middan. Är inte förtjust i varken På spåret Eller Skavlan. så det blir väl då jag syr.

Efter gårdagens sytrasseltillkallade jag den teknikkunnige (min man allts) att fixa till tråden som fastnat. Nästa gång det händer kan jag nog lösa det själv, nu när han visade mig hur man gör.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk