Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 542 ggr
Marinas Mix
0

Snöpärlor*

Idag är jag lite sliten mellan många saker som måste göras. Vi får väl se om något blir gjort och i så fall vad.
Så här ser det ut utanför mina fönster just nu. Lite tröttsamt, nu vill vi ha vår. Såg ett litet grönt bladpar sticka upp i "chefens knark-kruka" igår.

Vad hittar ni andra på en sådan här tisdag?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Väntar på bevbäraren.😃

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
0

gör jag med. väntar lite "godis" från silverpärla. Samt ett presentkort från Albrekts guld på 500kr. då ska jag bla köpa ny klocka för jag tappade min för 2 veckor sen. ska se om den kommit in på SL hittegods.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Marinas Mix
0

Hur kunde jag glömma det Emo. Väntar också på brevbäraren, men frågan är när de kommer, om de kommer. Det har ju snöat😂

_

Emo
0

Brevbäraren har varit här men Hubert hann före. Jag såg att han hämtat ett STORT grönt paket, men sen försvann han. Det ska bli spännande när jag får se vad som är i det. Tack ommok.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
1

JA till och med här har postisbrevaren kunnat ta sig fram. Så nu har jag också ett stort tungt grönt kuvert här på stolen brevid mig. Synd bara att jag måste röja på pärlbordet först🤓

_

nickiee
0

har sorterat lite pärlor i dag med . sen jobbat. å sen hjälpt en vän å städa ur sin gamla lägenhet å nu är man lite lullig i skallen va stark ammoniak i vattnet ojoj

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

anki1
0

jag har gjort ett armband  (hugs and kisses) på beställning. har bara kvar att fästa trådar. och som vanligt på tisdagar. Tvättstugan.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk