Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 481 ggr
Marinas Mix
0

Fredagspärlmys*

Idag ska det bli spinnande här hemma.  Datorn som bråkat så mycket med mig har ju bestämt sig för att pensionera sig för gott och idag ska jag alltså ta hem en ny dator.
Ser framemot det med skräckblandad förtjusning. Den nya har windows 8.1 och det ska visst vara helt annorlunda mot mitt gamla invanda Windows Vista Home Premium.
Sedan blir det väl lite pärlande också. Igår kom ett litet, men ack så dyrt paket från en pärlbutik. 6 påsar med delicas till mitt senaste projekt.
Så vad hittar ni andra på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

nickiee
0

ajaj inte kul när datan pajar .själv är jag ledig å ska pyssla massor under helgen å idag ska ha pysselträff här nästa vecka

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Marinas Mix
0

Sedan ska man komma ihåg alla dessa program man hämtat hem till datorn, som man verkligen behöver😮 Lär ju ta en god stund att ta hem allt sådant.

_

Emo
0

Marina, du vänjer dig nog också. Det gjorde ju jag.  😃

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
2

Dagens garv:

Björn från Höör i Skåne var på väg att gå och lägga sig när hans fru sa att han hade glömt att släcka ljuset i garaget.
Garaget låg i anslutning till huset och Björn hade precis öppnat bakdörren för att gå och släcka när han upptäckte att där var folk i garaget som höll på att plocka till sig av hans grejor.

Han ringde polisen och frågade om dom kunde skicka en polisbil.

Dom sa nej. Polisen svarade att alla bilarna var upptagna och rådde honom till att låsa alla dörrar så skulle de skicka en bil så fort det blev någon ledig

OK , sa Björn, la på telefonen och räknade till trettio. Sen ringde han polisen igen. "Hej, jag ringde nyss om att jag hade tjuvar i mitt garage. Ni behöver inte komma för jag har skjutit dom.
Sen la han på.

Inom några minuter var 6 polisbilar, en helikopter, en brandbil och två ambulanser på plats.
Dom tog tjuvarna på bar gärning.
En av poliserna gick bort till Björn och sa: "Jag tyckte du sa att du hade skjutit dom…?"

Björn sa: "- och jag tyckte du sa att du inte hade några lediga bilar."

_

anki1
0

Hahaha roflmao. (skrattar så jag ramlar av stolen)

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Emo
0

Nu har min dator fått en lektion, så nu slipper jag förhoppningsvis skaffa en ersättare.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
0

😂Emo. Jag håller på och installerar för fullt  i nya datorn.
Ni kan ju gissa vad "chefen" tyckte var det bästa med dagens inköp😂
Bild kommer senare

_