Frostiga snöpärlor*
En liten utflykt först, nerför backen och proviantera lite och sedan in i mysiga varma goa pärlhörnan.
Så ser min dag ut.
Vad hittar ni andra på?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Idag blir det inget pärlande Det finns en del som pockar på. Städning tex. Och så har jag en idé om att göra en "lösficka"/bältesväska när man inte har kläder med fickor och inte ids ta handväskan med eller hålla mobilen i handen hela tiden. mobilväska hängande om halsen vill jag inte ha. ska måla lite akvarell också. jag går på akvarellskurs genom PRO varannan torsdag Så då kan jag vika varje torsdag till akvarell.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Nä fy vet du vad anki1, vilka fula ord du kan🤐
Den där idén med lösfickan kan du väl visa upp inne på pyssel sedan.
_
Menade du städning? Ja hu vilket fult ord. men det måste ju göras. Det var nog 3 veckor sen sist. När vi tog bort julsakerna. Jo jag visar upp resultatet. har bara lite svårt att bestämma mig för vilka gamla jeans jag sk a offra. Jag har nog nåt som börja gå sönder i baken, och som är lappade några gånger. ska se om jag hittar dom.
Just det anki1. Jag hittar fortfarande granbarr, när jag moppar golven här. De är ju ens små rackare till att gömma sig väl, när granen åker ut, för att sedan dyka upp lite då och då och precis när man fått bort ALLA barren, ha då är det dags för nästa gran😂
_
Jo de är envisa. vi har plastgran, men det kommer lite "barr" från den med och glitter fnas. Nu står på agendan att börja med beställningen dottern gjorde. Jag började med den igår, men det bara bråkade. Och mönstret hade jag inte riktigt i huvvet, (det var ett hugs and kisses som det var tag sen jag gjorde, före jul så jag hade glömt lite). Sonen störde så det blev fel hela tiden. Tråden bara knorvlade sig.. men det var väl för att jag inte skulle pärla igår. jag har satt tyngder i tråden och hängt så den ska räta ut sig.