Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikett: utanför-ämnet
Läst 691 ggr
Marinas Mix
1

Frostigt i pärlhörnan*

Det snöar ute och är allmänt otrevligt. Tyvärr verkar inte elementen fungera som de ska heller, så vi har kallt inne🥶
Håller på med en artikel till pyssel, men vi får se om jag kan ladda upp den i dag, då datorn bestämt sig för att bråka🤓
Vad hittar ni andra på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

nickiee
1

ajaj inte skönt å ha kallt .tänd massa ljus .själv så har jag hittat massa pyssel tips på youtube som jag sparat å ska göras .sen har jag gjort 4 pärldjur redan  har börjat på nr 5 .ska ringa å fråga en vän om hon vill komma över å pyssla  + sist men minst mumsat på smörgåstårtan som är kvar sen i går

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

nickiee
1

ja ringde min vän och hon kommer över vi ska göra ett nytt pyssel som vi fick se på pysselträffen sist bild kommer in i kväll under pyssel om jag lyckades med det

anki1
1

jag sydde färdigt på min klänning/tunika. jag har sytt in fickor i vardera sidsömmen, och det blev bra.alltid bra med ett par fickor  eller hur? ska ta och pärla lite. Har en liten idé som jag ska prova.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Emo
2

Verkar som om ni alla har kul sysselsättningar för er.
Då ska jag komma med något som jag tyckte var kul. Jag har nyss fått upp en fantastiskt fin artikel på Scrapbooking. Avon har skrivit den och tagit bilderna. Jag fick förtroendet att justera bilderna och lägga in artikeln. Det uppstod ett mycket oväntat problem, som jag lyckades lösa och sådant känns så skönt.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
3

Efter mycket om och men och flera omstarter av datorn, har jag nog fått bukt på mitt lilla problem.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
1

#5 Bra för självförtroendet när man löser datorproblemen. 👍

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
1

Klänningen blev bra, jag har den på nu

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

nickiee
0

ååååå vilken underbar pysselkväll jag haft i dag .jag å min vän skulle testa på ett nytt pyssel ska lägga in bild strax på pyssel ..

3..ja det är bra med fickor