Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 473 ggr
Marinas Mix
1

Phärlig julgransplundring*

i dag är det tjugondedag Knut och den dag då julen enligt tradition ska dansas ut.
Håller ni er till traditionerna eller slänger ni ut julen tidigare?
Mina traditioner är att klä av granen på nyårsafton och sedan dra ut den på balkongen innan tolvslaget.
Idag ska jag bära ut julpyntskartongen i förrådet., men först måste jag ju städa lite där, så kartongen får plats.
Jag tror minsann att det som står i förrådet på något mystiskt vis förökar sig när jag inte håller koll 😂
Vad hittar ni andra på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

taylor__lambert
0

Granen tog ned vid nyår :p har ju plast gran pga allergi så den kan man ju återanvända så ned i källaren åkte den och pyntet in a garderoben .

Idag ska jag och min familj fotas för tidningen där jag bor, ska bli intressant att få se sig själv i tidningen för en gångs skull :p

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Emo
0

Hoppas på att allt går bra, Olle och hans sambo åker (hem) till Thailand, så det blir en del flygande och byten för dem - och oro för oss, naturligtvis.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

nickiee
0

ska på pysselträff ikväll. nä jag ska börja på lördag efter jag haft främmande å plocka bort allt med julen .vill att dom ska se min gran

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

anki1
0

Allt plockades bort igår. Allt? Nja gardinerna i köket och någon röd duk ligger fortfarande  kvar. allt annat är nerplockat och sorterat i 3 st flyttlådor. Och ska förpassas ner i källaren. Jag har sorterat igenom allt och slängt gammalt skräp. Julgranen är av plast för att riktiga barrar så (jobbigt enligt maken) Men det blir en del att dammsuga bort ändå.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk