Fredagspärlor*
Fortsätter mitt mastodontjobb med omorganisering av hobbyhörnan. Någon som blir förvånad om jag talar om att jag ofta fastnar i något där. Kan vara en ask med pärlor eller annat spännande som jag hittar och inte kom ihåg att jag hade?🤔
Nåväl snart är i alla fall Billy-hyllan någorlunda organiserad, att jag sedan ska organisera om innehållet i askarna och inventera det, är en annan femma😃
Vad hittar ni andra på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Plockar undan julgrejorna.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
EMO!🤓 Ställ genast tillbaka dem det är inte dags förrän på tisdag, då det är tjugondedag knut😂
_
Jag fuskar med detta också. 😉
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
här är det .jobb fri dag sååå skönt . men ska pyssla med pärlorna men ska till farsta med .har gjort 24 pärldjur sen den 4/1 …1 redan idag å hoppas på 8 till idag
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Nickiee😮 Nu skäms jag ju för att jag är så oproduktiv😉
_
Jag håller på med mitt wraparmband. men har fått värk i fingrarna. Det är svårt att göra kanten. Men med lite pauser fungerar det nog. Jag satt och pärlade nästan hela dagen igår. så det straffar sig idag.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
5….😂ja det får du göra fyyy dej .nu ska jag spraya lite plåster på min hunds blodöra så det inte går upp hela tiden då han skakar på huvudet å sen göra mej en god smörgås å sen sätta igång med pärlorna igen
#6 hua då. Inte överanstränga sig på det viset.
Nickiee, kan du inte skicka hit lite av din energi??
Jag förstår inte vitt(sen) med det där vita blöta som kommer uppifrån🤔Är det bara för att jag är så godissugen det faller tätt, så jag inte ska våga mig ut och införskaffa onyttigheter?
_
8…jag försöker å ge dej lite ..🍸här kommer det . 😃hoppas det hjälpte.mm det är nog så .men gör havre bollar så har du godis går fort å göra . nu ska jag hämta ostbågar å sen fortsätta på djur nr 3 idag
såja då har man gjort 9 pärldjur idag så nu har jag 32 st klara sen den 4/1.
kika på denna länk å klicka på dom vänstra bilderna å sen scrolla ner lite så kan ni film om det klippet finns mycket å se på denna med många fina tips..