Regnpärlor*
Igår var det vitt och vackert när jag vaknade🙂 Idag väcktes jag av slagregn mot balkongen och blåst.
Nåväl det blir till att hålla sig inne idag. Snart kan jag nog visa upp min nya ordningsamma pärl/pysselhörna. Det går inte så fort, men ni måste tänka på att jag då och då hittar skatter som måste undersökas noga och under tiden jag bygger om i hyllorna så dyker där upp nya idéer, som gör att det blir ännu bättre.
Vad hittar ni andra på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Viker ihop och lägger in de rena kläderna, som tvättades och sen inte kunde torka färdigt ute. Sen blir det nog till att försöka få lite ordning på allt som behöver ordnas. Det har ju hänt en del, så antagligen går det åt en hel del tid att lyssna på nyheterna och läsa tidningarna.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
ja här vräker det ner massa regn .ska jobba å på jobbet idag kan jag virka är på avlastning idag . sen låna böcker .sen hem å pyssla med pärlor
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Ska göra färdigt det här. Fästa trådar samt montera ett lås. Alla de blå pärlorna kommer från kalendern. Det är minidaggers och 6 mm blå pärlor. De övriga är gröna 6 mm frostade glaspärlor samt svarta stora seedbeads. Jag har arbetat i hugs and kisses mönster, som jag gillar. det är så lätt att variera. jag kommer att tänka på blåsippor när jag ser hur det blev, så därför kallar jag det blåsippa.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Det är fint.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
3…fint
här går det undan med pärldjur ojoj