Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 581 ggr
Marinas Mix
3

Snö + pärlor= perfekt*

Tur att jag åkte iväg och handlade igår, trots att bussarna gick i söndagstrafik.
För idag ser det ut så här:

Så Flis har fattat galoppen och ligger här och njuter. Ja onda ögat får jag varenda gång jag fotograferar henne.

Här blir det väl fortsatt omorganisering av pärlhörnan, slutar väl med att jag fastnar med någon spännande påse, med innehåll jag inte kom ihåg att jag hade😃
Vad hittar ni andra på idag?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

nickiee
2

ja hua för snön . är lika här tyvärr. här är det fullt upp å pyssla med pärlor har gjort 3 pärldjur idag redan å några till blir det . sen är det å jobba kväll

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Emo
2

Nu har jag sopat trappan och gången 2 gånger redan i dag.
Oni är glad när hon springer runt i snön.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
3

Jag har varit "duktig", och varit ute och gått i en timme. Strax ska jag få på "hurran" och fixa lite kaffe.  Sånt får jag göra själv nu, för gubben har fått jobb efter 2 års arbetslöshet. Fyller 63 i februari. Sen blir det pärlbordet lite och för att inte tala om nödvändigheten att sätta en deg till matbröd.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Emo
0

#3 Så roligt. Hoppas han kommer att trivas på det nya jobbet och du med pysslandet.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
0

Hoppas jag med. Jag är glad för hans skull.

nickiee
1

3… grattis till din gubbe  vet hur det är å va utan jobb länge inte kul .lycka till med pysslandet .   själv så har jag redan gjort 15 pärldjur klara sen den 4/1 å har 8 st på började redan

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

anki1
1

jag har gått utan jobb sedan 1994. numera har jag sjukersättning sedan 2007.  de sista åren har jag haft permanent. Det är synd när arbetsliver tar slut för tidigt, men vad ska man göra. Men superkul att han fick jobb (headhuntad).