Phärlig 1;a januari 2015*
Välkommen till 2015. 365 nya dagar att fylla med pyssel av alla dess slag.
Idag blir det nog inte många knop gjorda här. Precis när jag trodde det skulle bli tyst och gick och la mig och hade nästan somnat, ja då drar de igång igen med flera fyrverkerier. Sista fyrades av vid fyra tiden i morse🤪
Vad hittar ni andra på så här på nya årets första dag?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Får snart ta en koll i trädgården för att se hur mycket skräp som kommit här. Det var mycket smällande och lysande i natt, så det finns kanske en del att städa bort.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
God fortsättning på det nya året. Här smällde det också rätt bra. Vi har en kulle som vi går upp på och därifrån kan vi se fyrverkerierna som skjuts upp över stora delar av staden
god fortsättning .här smällde det bra men 23.50 till 00.22 då va det mesta poffat kom lite till efter några minuter men sen så .men mycket mindre än föra året tack å lov .jag är glad min morgon feber har gått ner va den lägsta sen i måndags idag hurra nu väntar jag på kvälls febern ska ge med sig för den är hög än sen i söndags .
men hade det trevligt igår det kom 2 vänner hit å jag bjöd på smörgåstårta + ostbricka sen på kvällen ..finns bilder på mina smörgåstårtor jag gjort dom sista månaderna under bakverk har blivit en del mums så gott . blir det till frukost idag smaskens ..
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Det brakade av och till underhela dan igår och på kvällen. Men ca 15 min i tolv brakade det loss ordenligt. Efter 30 min var det mesta smällt och det blev bara nån enstaka smäll. vi hade en trevlig kväll med goda vänner.
Förra året vaknade vi av en dj***la smäll, en riktig bomb vid 4 tiden på morgonen. Vi undrade förstås om kriget brutit ut. Men det var några jubelidioter, som fått för sig att smälla av en bomb i busskuren. Hela bostadsområdet vaknade av den smällen. Taket på busskuren hade flugit av, och sittbänken var i flisor. Vet inte om man fick tag i dom som gjorde det. Iaf hade dom tur om de inte blev skadade.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk