Pärlerier 2:a oktober*
Idag ska jag tillverka blommor, som jag kan sy på min klänning.
Sedan blir det väl en kort utflykt till en loppis i eftermiddag.
Vad hittar ni andra på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Spelar spel. Det är torsdag. 😃
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Idag är det dags för Återvändan. En pysselgrupp jag är med i för oss som är eftermiddagslediga och annat löst folk! Vi har snart basar där vi ska sälja grejer till förmån för ett barnhem i Indien.
ag har lämnat min mobil till reparation. Den baa krånglar (stänger av sig och startaar om så jag år slå pinkoden9 jag blir utan den till nästa vecka
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Trist när mobilerna krånglar anki1. Jag hade en som "tappade" minnet. Så när jag startade om den så hade den slarvat bort alla mina mottagna sms😡
Loppis var ganska trevlig, men hittade ändå inget som föll mig i smaken. Jo en vacker spetstunika i mörkblått, storlek 50/52 och den var för liten🤔 Jämförde den med en annan tunika som hängde på samma ställning, som var 46/48 och den tunikan var mycket större, fast jag gillar inte cerise med svarta prickar🤪
_
Så här illa kan det gå när man blir uppslukad av sina teknikprylar:
http://www.svd.se/resor/flygplatsen-i-sydney-utrymdes-pa-grund-av-en-surfplatta_3974238.svd
_
Så uppslukad blir inte jag. Men jag saknar min mobil. När man vant sig med smartphone är en gammal klassisk inte riktigt samma sak. Men det är tur att jag har kvar min gamla. Tur också att den inte är låst till nån operatör. Jag bytte ju operatör när jag köpte den här mobilen.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk