Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 540 ggr
Marinas Mix
0

Frostigt = pärlerier?*

Ja om jag fick stanna inne i värmen idag och pärla. Det är vitt och fint på gräsmattan och ganska så kyligt.
Måste iväg på liten utflykt till Knalleland. Chefen kräver något skitviktigt och jag tänkte att hon ska få sig en överraskning. Ska testa en ny sand. Det märke vi har nu är det inte bra kvalitet på längre.
Och när jag ändå är i Knalleland kan jag passa på att göra en  massa annat skoj.
Vad hittar ni andra på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Olle och hans sambo kommer hit i eftermiddag, så jag får plocka undan en del och snygga till lite här och var.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[piggaplattan]
0

Här är det färdigskördat på kolonilotten och den är vinterbonad. Så nu ska jag väl få lite mera tid till pyssel av alla de slag.

Marinas Mix
0

Ha så kul Emo 👍
Läste just att de ändrar innehållet i Alladinasken till jul. "Trillingnöt" och "körsbär i likör" försvinner och ersätts av "hallon/lakrits" och "fläderblom"
Vad tycker ni om det?

_

Marinas Mix
0

Ska testa ny kattsand nu.  10 kilo är tungt att släpa hem. Tur att man har en "dramaten-kärra" och att bussarna numera är handikappanpassade. Bara att dra rätt in😃 Jobbigaste är trappan på slutet. Nåväl lite motion skadar inte😞

_