Måndagspärlerier och annat pyssel*
Alla de där fina idéerna jag hade för pärlerier tycks ha sprungit och gömt sig. Kanske lika bra det, så jag kan få gjort lite av det andra som väntar på att bli gjort.
Skönt väder ute och "chefen" njuter av att ligga i "inkorgen"
Vad hittar ni andra på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Plugga idag. Borde ta och stryka mina rpr-plattor med. Har inte blivit av sen jag skrev sist. :/
Men börjar med plugget så får man se vart dagen tar vägen. :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Hösten har gett mig mer och annat arbete än vad jag hade räknat med, så det har inte blivit det jag hade tänkt mig med pärlor, hemsidan och viss försäljning.
Nu har jag lite kvar i trädgården, sen hoppas jag få tid till pyssel.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Idag sitter jag med en massa jobb. Det är underbart ute så jag ska ut i trädgården när jag jobbat undan. Jag hoppas på lite pyssel fram emot kvällen.
Jag har slagit personligt rekord. Jag har promenerat 5 km imorse. jag gick med min man, annars hade det nog bara blivit 3,5 km. för jag vill inte gå för långt ifrån bebyggelsen när jag går ut ensam. Sen var vi o handlade inför veckan. som belöning ska jag unna mig att göra ett maffigt armband, men får nog vänta med pärlbeställningen ett par veckor. tänker mig ett "evening love bracelet" så då behöver jag lite olika pärlor. Till dess sitter jag med en stickring och gör ett par benvärmare. Det går så fort. jag är snart klar med första värmaren.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Och jag har kört rally med symaskinen😃 Klänningen blir användbar😂
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_