Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 534 ggr
Marinas Mix
2014-09-23 08:37
0

Frostpärlor*

I natt har det varit frost och nu är det kallt 🥶 Bara 3,8 grader. Men, jag ska inte klaga. Däremot blir det till att vinterbona för växterna på balkongen nu. Så det blir första punkten på schemat, sedan får vi se vad jag tar efter det.
Vad hittar ni andra på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
2014-09-23 09:05
0

Likadant här. Det var -1,4 när vi gick upp i morse, så det blir till att rädda vad som räddas kan i växthuset.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
2014-09-23 12:29
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

3 plus rader, blev till att leta fram en mössa. För jag får sån huvudvärk som inte ger med sig. Om jag inte har mössan på när det blir kallare. jag håller på med min beställning. Det fortskrider bra och jag har visat beställaren o fått godkänt. så då är det bara att fortsätta . jag har 3 "länkar"  kvar os sätta på lås sen ska jag fila ner vassa kanter och se om det går att klämma in dom mer. Jag ska göra örhängen till oxå

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Marinas Mix
2014-09-23 12:43
0

Snyggt anki1!
Ja det där med mössa är viktigt annars kan det visst gå riktigt illa
http://rebus92.wordpress.com/2009/01/23/glom-inte-mossan/

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

anki1
2014-09-23 13:16
0

Jag är väldigt nöjd med hur det blir. Ser lite "juligt" ut men beställaren ska ner till sitt hemland (Brasilien eller så)  i december. så det passar fint.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

[JeanetteK]
2014-09-23 17:26
0

snyggt armband Anki! 

Jag har varit runt på en massa ärenden idag och ikväll ska jag på möte. Sitter och försöker hinna få iväg jobb innan jag ska iväg. Under väntetiden för att försäkra mig om att allt gått iväg så passar jag på att kika på ifokus… 😇