Pärlor och plantor*
Idag ska jag ta hand om lite mera från odlingarna. Lyckades ju få en planta med gula körsbärstomater, som var riktigt goda, så jag ska försöka göra det Emo föreslog. Vi får väl se om de överlever vintern. Virrpannan här har ju en förmåga att glömma bort att vattna blommorna☺️
Sedan blir det lek vid pärlbordet.
Vad hittar ni andra på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Jag försöker få tag i mullvaden, som förstör så mycket här. Torkar det upp mer så blir det mer trädgårdsarbete men just nu håller jag på med att koka hönsfikassé. Skrovet kokas till hunden. Hon får det rensat och kokt ihop med ris och spagetti. Det gillar hon.
Sen måste jag göra örhängena, som ska levereras i morgon.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Jag har gått en promenad på 4,7 km. är lite trött nu. Men får suga tag i städningen. Maken har börjat så jag får väl ta dammtrasan. Sen får vi se om det blir lite pärlor. Dessa örhängen gjorde jag igår kväll.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
#2 Snygga örhängen.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Idag var jag iväg på en massa ärenden på förmiddagen och blev av med min telefon. Efter att ha åkt runt och försökt hitta den fick jag höra att en snäll människa hade lämnat in den hos polisen. Åh så glad jag blev! Härligt med hederliga människor.
Fina örhängen Anki! ❤️
4, Vad bra att du fic tillbaka din telefon. I den finns så mycket nu för tiden. ovärderliga foton kontaktlista och en del andra viktigheter. Bra att det fortfarande finns ärliga människor.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
#5 Ja, jag håller med! Jag blev jätteglad och lättad. Jag har pratat med mannen som lämnade in den och har skickat blommor som tack.
I bland har man tur och träffar på (ph)ärliga människor👍
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_