Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 504 ggr
Marinas Mix
2014-08-13 11:05
0

Onsdagspärlan*

Svalt och skönt. Mulet och rätt som det regnar kommer det en störtskur. Åskar har varit på besök hela natten, men har nog dragit vidare nu.
Idag blir det lite pärlerier och fix med displayer och diverse annat inför Slöjd-dagen i Ramnaparken
Vad hittar ni andra på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[JeanetteK]
2014-08-13 11:07
0

Sitter och pillar med en massa pappersjobb. Det är rätt svalt idag här också. Ev ska sonen och jag ut och shoppa. Konstigt nog har allt hans garderob krymt under sommaren… 🤔😉

anki1
2014-08-13 11:27
0

Saknar mina pärlor, de är på landet, och jag är ju hemma.  Det börjar bli dags att forsla hem dom igen. Men jag har ju mitt broderi att ta till. Jag fick en beställning igår av en granne som jag träffat i tvättstugan ett "länkade pärlor" dubbelt i rött o vitt. men jag måste skaffa material. för jag har inte såna pärlor att det räcker. Idag blir det att städa o vattna blommor.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Emo
2014-08-13 13:09
0

Det har kommit lite annat emellan, så pärlorna har fått bli undanstädade ett tag, men det är väl snart höst och då blir det kanske lite mer tid till dem. Än så länge finns det mycket kvar att göra i trädgården.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973