Pärltorsdag*
Idag ska jag skära till visitkort. Gör ju mina egna med hjälp av datorn och skriver sedan ut dem med "bästa foto"-inställningen på skrivaren. Och så ska jag fixa lite med prislistor-lappar på smyckena.
Vad hittar ni andra på idag?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Ikväll kommer svärföräldrarna hit, så jag ska upp i gästlägenheten och dammsuga lite. Det blir mysigt med lite besök, det var ett tag sen dom var här.
Annars blir det nog mest vanligt jobb. Mycket jobb så här när man varit ledig. 🙂
Malin kommer snart med nya bullar. Då blir det kaffe. Kanske blir det en simtur eftersom det ser ut att vara väder för det. Vi ska spela LEGO The Hobbit en stund också.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Tog n en del pärlor o material för åskan gick men så slogs jordfelsbrytaren ut så elen funkade inte så min fina lampan gick inte att använda.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Fick ett mail och surfade in på sidan och hittade dessa lampor De skulle passa utmärkt i min smyckehylla i hallen
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
De blir nog fint. Vi har åter ström, båda systemen funkar både 220 och 12 volt . Fast batteriladdaren är helt kaputt, nåt brann i den. Vi har fått låna en tills vi hunnit skaffa en ny.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk