Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 732 ggr
Marinas Mix
0

(P)härligt oväder*

Mulet och regn med otäckt muller på avstånd, så bäst att dra ur alla kontakterna.
Hoppas ni har en skön dag.
Jag ska umgås med mina pärlor och och kanske ger jag mig på sorteringen av alla mönster jag har i pärmarna

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[JeanetteK]
0

Här har det regnat på morgonen men nu ser det fint ut igen. ☀️Sista dagen på semestern idag för både mig och maken. Inga större planer för dagen vilket känns behövligt. 

Har en massa bra idéer i huvudet som jag har tänkt skriva ner så de inte försvinner igen. Har inte riktigt möjlighet för pärlande idag tyvärr. Men förhoppningsvis lite rensande i pysselhörnan i alla fall!

Emo
0

Jag vaknade vid fyratiden och det var inte lönt att försöka somna om. Åskvädret var ihållande Oni tycker det är otäckt med åska sen det slog ner här. Innan brydde hon sig inte om sådant.

Nu frostar jag av frysen i nya huset och kokar jordgubbssylt.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Emo
0

Koka sylt och saft är lämpligt arbete när det är 28,8 grader ute, så där kan man inte vara.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
0

jag gillar inte åska nåt vidare. men de senaste åren har jag lärt mig att kontrollera rädslan. men för 3 år sedan slog blixten ner i en björk snett över vägen ca 25 meter ifrån oss. så nu är jag nästan lika rädd som tidigare.. Men husvagnen är ju av metall, så den är säker (faradays bur kallas fenomenet. funkar även på bilar.) Jag försöker hålla mig upptagen då det brakar loss. . så i morse tog jag in delar av mina pärlor o tillbehör. så jag kunde pärla lite. men först läste jag gårdagens tidning och löste lite korsord. Dotran skulle komma o hämta oss när det minskade med regnet. Så det var ingen idé att ta upp nåt.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk