Pärlsnackis lördag*
Svalt och skönt ute så här på morgonkvisten, så chefen passar på att njuta av balkongen.
Dagens schema är fullspäckat med saker som står på "Att-göra-listan" vi får väl se hur långt jag kommer, innan solen kommer hit och gassar på.
Vad hittar ni andra på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Vi ska åka o handla, då ska jag passa på att titta in på Panduro o köpa lite ringöglor och kanske lite lås också. Vi ska väl passa på att reklamera surfplattan vi köpte förra året. sen blir det mitt broderi i brist på mina pärlor.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Jag diskar krukor och ska försöka få ordning på dem. Här finns ju en hel del sen jag hjälpte Olle med försäljningen av blommor och växter. Som väl är kan jag vara under ett stort träd, som ger skön skugga.
I går köpte jag en grej, som jag så småningom ska visa upp på Pyssel. Jag måste bara få tid att göra några saker med den och fotografera. Det blir kanske inte förrän efter 24/7.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Har tvättat och fixat idag. När mamma var här tog hon hand om hela mig strykhög så nu kan jag skapa mig en ny… 😉 Vi ska fixa lite ute idag. Till kvällen kommer goda vänner hit. Då ska vi nog inviga nya grillen.