Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 501 ggr
Marinas Mix
0

Pärla 8;e juni?*

Tror inte det blir så mycket av med pärlerier idag. Det är så fuktigt att pärlorna klistrar sig fast vid fingrarna.
Ska på en liten utflykt upp till Knalleland lite senare idag.
Vad hittar ni på idag då?

Så här ser min fina Limeplanta ut idag. Den fick besök av Herr Humla, som tydligen tyckte att den smakade gott

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Marinas Mix
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och så bilden då:

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Fin bild. Vi får nog lära oss de nya telefonerna i dag. Om det går att gräva, så tänker jag gräva upp en del jordgubbsplantor. 34 mm regn fick vi i går, så nu måste jag tömma ut en del från poolen och sen hälla i lagom med soda.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[JeanetteK]
0

Den är ju jättefin Marina! Ska bli så spännande att se när/om du får skörda! 

Hur är allt efter åskvädret Emo? Är det "bara" telefonerna som gick sönder? Har tänkt mycket på er. 

Jag har en hel del jobb både "på jobbet" och i stallet idag, så jag har inga större förhoppningar om att hinna pärla. Dom skriker på mig från hyllan! 😉

Emo
0

#3 Än har vi inte sett mer, som gått sönder. Vi har inte kollat allt i det gamla huset.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[JeanetteK]
0

#4 Då hoppas vi på att det inte är mer. Vi slapp åskan helt igår. Men det känns rätt tryckande idag också, så jag vågar inte ropa hej än.

anki1
0

På alla fyra i en rabatt, men det är för varmt.  en solstund i baden baden stolen. Lite mer arbete i rabatten, men fortfarande för varmt. sneglar åt vristlänken jag börjat på.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

[JeanetteK]
0

Jag har tvättat maskin efter maskin för det torkar ju på nolltid idag. Hunden har det jobbigt. Har fått lov att duscha av honom stackarn för att svalka honom. Har korsdrag genom hela huset så jag och flugorna har party här inne nu…. 🤦‍♂️