Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikett: utanför-ämnet
Läst 932 ggr
nickiee
5

sorg i pärlvärden nu

Blomma  med mycket sorg i Hjärtalämnar  jag här med ett mycket tråkigt besked för alla pärlälskare som har köpt från pärlfeber eller kände till det när det fanns. Blomma

har fått reda på att på att en av pärlfebers före detta innehavare ej mer finns på vår jord. så ikväll när jag kommer hem från jobbet ska jag tända ett ljus för den personen.Blomma

Blomma Hjärta  vila i frid HjärtaBlomma

Sol må alltid denna sol å stjärna vara vid din sida Stjärnor

vet ej om jag valde rätt kategorigrupp

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

nickiee
1

nu så har jag tändt ett ljus för denna person Blomma

nickiee
1

putt…..ingen som gjort mej något personligt här inne …

men här är det som fått mej å bli så irriterad och arg .

att jag valt att ej va kvar på pärlpyssel + ej vill va med i tävlingen längre .

jag kan visa känslor fast jag ej kände denna person ..

när jag skrev att jag förlorat min gamla katt då kom det tröst.( uppskattades tack för det ).  men när ja skrev detta inlägg så behandlas det som skit tycker jag ingen bryr sig  att en människa dött men ett djur då bryr sig folk …

jag kände ej denna person personligen .utan upptäckte tyvärr pärlfeber alldeles försent men fick turen att hinna handla 3 gånger av dessa trevliga personer .. innan detta tragiska hände den ena ägaren .jag visste att pärlfeber skulle läggas ner . men jag skrev dit efter det lags ner pga hade lite frågor men då kom detta mycket tragiska besked ..jag tyckte det va så sorgligt,jag blev berörd fast jag ej kände dom personligen . 

ville bara säga att pärlvärden har förlorat en med människa som gillade å hålla på med pärlor både med pyssla å sälja . men då bryr sig ingen  . mycket sorgligt ..

nu har ni fått erat svar . punkt slut från mej .

pm efter detta raderas å svaras ej på  .nu har ni fått svaret Med vänlig hälsning nickiee