Regnpärlor*
Här öser regnet ner och det är jämnmulet. Så en perfekt dag för att krypa upp i soffan och glo på film.
Fast först ska jag få besök av en kompis som ska hjälpa mig med skatskrämmorna. Inte så roligt när de fräcka fåglarna har party i mina odlingar🤓
Vad hittar ni på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Här blir det en god bok av samma skäl som Marina väljer film i dag.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Ovädret är på ingång här nu. Man hör åskan långt borta och de mörka molnen närmar sig.
Imorgon är det loppis en bit härifrån. Hoppas att det är fint väder så man kan göra lite fynd!
Eftersom det är vår bröllopsdag idag, skrev jag kontrakt med vädergudarna. Inget regn lite sol men inte så varmt. Jag har jobbat i vår trädgård. jag passade på att ta med lite pärlor o material s å jag kan sitta och jobba lite. medan jag är själv här i huset. Vi är husvakter som vanligt. Hus , djur, men inget barn. så när vi var på våran tomt tog jag med lite pärlor. Jag kommer att vara ensam här är några dagar i nästa vecka
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Grattis anki1 Hoppas ni firar den så som ni önskar att den ska firas.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Grattis Anki! 🎈
Ovädret valde en annan väg så vi har haft det jättefint här idag! ☀️
Tack Nu på kvällen kom regnet. men det har varit ganska fint hela dagen. så man kan inte klaga. Vi har ätit en god middag. ätit rulltårta till kaffet samt festat på ostbricka. Husets båda katter har varit inne ätit kelat samt återgått till sina viktiga angelägenheter, som att bevaka nåt mushål nånstans. Hönsen sitter uppradade på sin pinne. de har blivit räknade samt nattade.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk