Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikett: utanför-ämnet
Läst 772 ggr
Marinas Mix
0

Freda´= ordning och pärlreda?*

Idag blir det tvättstuga. Hade tur och det var ledigt. Fick ju tag i lite nya tröjor igår till bra pris, så nu ska de bli rena så jag kan börja använda dem.
Sedan blir det pärlerier och lite annat.
Lyckades få upp en provisorisk skatskrämma igår kväll, men ska försöka hitta någon som kan hjälpa mig och få upp den, som jag egentligen tänkt mig.
Så vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Först får växterna ha vad de behöver, sen fortsätter jag nog på den intressanta bok, som jag håller på med. Blir det soligt, så tar jag kanske en simtur. Nu har jag surfat runt en del på iFokus och noterat mångas missnöje med den nya versionen.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
0

Vi ska vara hus o djurvakt 1 vecka, med början idag. Som vanligt den här veckan varje år.  fås se om jag får med mig några pärlor. Det är bara ett par km ifrån där vi har husvagnen. så vi sover där och är i på vår tomt på dagarna. så om jag saknar nåt kan jag ju hämta upp nästa dag.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

[JeanetteK]
0

Idag har jag semester och det känns jätteskönt. Har fixat och trixat lite här på iFokus nu när jag varit borta några dagar. Även fixat lite här hemma. Extra lyxigt att det redan är helg, det känns som måndag för mig !😂

anki1
0

Ska vaara hus o djurvakt i 1 vecka. Så nu har vi installerat oss i huset.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk