(P)härligt med tystnaden*
Ingen skatkonsert i morse. SÅ skönt. Nu åker de runt och klipper gräset. Det bullrar ju en hel del, men vad gott det luktar sedan.
Idag har jag inte spikat något schema, det blir att göra vad jag har lust till.
Vad hittar ni på idag då?
Så här fin är min Limeplanta idag. Blommorna doftar ljuvligt.
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
mulet här .. har pysslat en del redan börjar jobba kl 11.00-16.00 sen hem å pyssla vidare
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Idag är det tre år sen vi flyttade hit. Tänk så annorlunda mitt liv är nu från då vi bodde uppe i Stockholm. Märkligt att det gått tre år.
Jag och en kompis ska till IKEA en sväng. Det blir trevligt!
Annars inget speciellt utöver det vanliga.
jag pysslar med min nyanskaffade mobil En samsung galaxy 3 Blir gråhårigare med att komma igång med den. jag har tappat alla kontakterna så jag får lägga in dom på nytt. och det är ett knåp vill jag lova. men det ska väl gå. Jag har ju som tur är en gammal hederlig adressbok där alla nummer står. tänkte att det kan vara bra med lite pappersbackup också. Nu ska vi snart gå på bomöte med anledning att det brann i huset för ett par veckor. Inte vår port gudskelov. vi bor i sista porten och det brann i 5 an. Mötet ska handla om brandsäkerhet o hemförsäkringar. (som vi har).
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
#3 Obehagligt när sånt händer så nära.
Usch då anki1. Bränder är aldrig kul. Hände i det hus jag bodde i förut. Vaknade på natten och där stod massa brandbilar utanför. Slutade med att jag flyttade till det här huset.
Lycka till med din nya mobil. Det tar tid att lära sig sådana. Har haft min senaste i ett år nu och ännu inte lärt mig alla funktionerna🤪
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Ordningen återställd med mina kontakter. Sonen fixade det. Tur man har nån lite kunnig som kan hjälpa till. Bränder är aldrig kul. För 13 år sedan brann vårt garage. Det hände på natten och 300 bilar blev brandskadade. 1 brann upp. Det var på sommaren och vi var på semester. Just den natten var däremot hemma. den här gången blev 4 lägenheter förstörda.. Den startade tidigt på kvällen så folk var vakna och kunde ta sig ut på egen hand. Den startade på uteplatsen längst ned. den syntes bra eftersom det var på utsidan. Nu har vi fått veta att våra hus är byggda med eternitplattor och utanpå det plåt. så det fanns inget som kunde leda in branden. Inga vindar och taket har ett bjälklag ar cement. Låter väldigt betryggande. de delade ut brandfiltar på mötet. vi pratade om att vi nog skulle skaffa en sån. det slapp vi nu. Brandsläckare kom på tal också.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk