Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 857 ggr
Marinas Mix
2014-06-17 07:09
0

Daggpärlor*

Ännu en tidig morgonkonsert av skatorna. Nåväl skönt ute så jag ska fixa lite på balkongen innan det blir varmt och gott.
Sedan ska jag pärla lite och pyssla om datorn lite också.
Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
2014-06-17 07:29
0

Snart midsommar. Det blir både tvättande och städande i dag. Hoppas jag hinner med en del innan regnet kommer.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

nickiee
2014-06-17 07:35
0

sol här.. blir lite städ å pyssel innan jobbet kl 11.00 har redan gjort en bit på en ny virkad sjal så nu har jag 2 sjalar på gång .sen bär det hem å fortsätta men i dag kan jag pyssla å jobbet med är en avlastning på 4 tim ..

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

[JeanetteK]
2014-06-17 10:17
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har inte skator, men däremot kajor, kråkor och råkor. Många också… och alla har ungar. Utanför vårt sovrum går tre av våra grisar. Där har alla dessa fåglar kommit på att det finns mat! Både rester i matskålar och smaskiga saker som grisarna bökar upp. Så vi har nog Sveriges alla kråkfåglar här nere i grishagen. Ska börja ta inträde tror jag. 😂

Allmänt trix och fix idag. Inga särskilda planer. Lär sitta ute hos dessa sötnosar en del ❤️

Marinas Mix
2014-06-17 10:29
0

Skatfamiljen ute på promenad. 2 vuxna och 3 ungar och i buskagen lurar Fransyskan

_

anki1
2014-06-17 15:28
0

Här är det måsar som står för konserten. De boar på taken här där jag bor. Någon eller några lägger ut mat till dom små söta fåglarna, tex stora stycken bröd mackor o annat. vilka får fest på dom tror ni? måsarna. annars har jag haft tvättstugan nu på förmiddan.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Marinas Mix
2014-06-17 16:20
0

Ja måsmammor är inte att leka med.

_

Emo
2014-06-17 17:57
0

15 mattor tvättade. Bara en kvar till det nya huset. Sen får jag se hur många av mattorna som jag orkar tvätta av alla som är i det gamla huset. Nu är jag trött och tänker hålla kväll. Det blev ju inget regn så jag har vattnat potatislanden, jordgubbslanden, lökplanteringen, purjolökarna, hallonen och lite annat.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973