Ny vecka=nya pärlor*
Förbaskade skator att vara envisa med morgonkonserten.
Nåväl, då hinner jag kanske med mer än om jag gått upp senare, eller så blir det tvärtom eftersom jag behövt sova lite till, för att känna mig pigg?
Nåväl fix och trix står på schemat idag. Lite pärlerier blir det väl också.
Vad hittar ni på idag?
Så måste jag bara visa denna bild på min otroliga Limeplanta. Planterade om den i en hink och det verkade den må riktigt bra av
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Oj vad med blommor den plantan har. Hoppas du får riktigt mycket limefrukter som du kan använda.
Idag blir det en vända till kolonilotten, med fikakorg. Vi är ett trevligt gäng som umgås där.
Så fin den plantan är. Roligt när de trivs och frodas.
Här ska jag försöka hinna med fler mattor innan regnet kommer.
Kanske får jag ägna hemsidan lite tid i dag. Jag väntar på e-mail från Jeanette om vad som ska ändras. Sålda varor får inte ligga kvar. Portot är höjt, så jag får nog ändra några priser. Länksidan ska få en länk till. 
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Som sagt mammografin.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
#3 Lycka till Anki.
Ska ägna mig åt min tvätt idag. Tycker att det är märkligt att det kan bli så mycket tvätt när vi bara är tre. Men nu har jag ignorerat tvätten några dagar och då blev det plötsligt ett mindre berg… 🤪
Annars en rätt vanlig dag. Mycket jobb denna vecka. Min kollega har semester. Men det blir bra i plånboken sen, så det är helt okej! 👍
sol å blåst å kallt … jättefin planta ..har varit å handlat å hälsat på en vän. börjar jobba kl 18.30 i dag är ledsagning. sen hem å pyssla lite men hinner även innan med
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Det gick bra, jag överlevde. så har jag varit o kollat mobiler. har bestämt mig för att byta Jag har sonens I phone 3 Den är gammal och trött samt att den blir varm emellanåt så den måste stängas av. Tänker mig en Samsung Galaxy Eller möjligen en sony Ixperia, men har hört att den senare inte funkar så bra. byter samtidigt abonemang o operatör. Jag tycker det är så svårt att se ut en ny mobil. så mycket tekniskt man inte förstår.
#6 Jag håller med! Jag brukar överlåta det till sonen eller maken. Sen kommer dom hem och säger "den här ville du ha". 😂
Nu har jag varit ute på äventyr med en väninna och promenerat i skön miljö.
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
ska nog genomföra det hela själv, fast med stöd av maken.