Pärlor och annat pyssel*
Först blir det tvättstugan några timmar och sedan blir det väl pärlerier och annat efter det.
Svalt och skönt ute. "Chefen" har redan flyttat ut på balkongen och ligger fint i "inkorgen"
Vad Emo hittar på idag vet jag redan, men vad gör ni andra?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Jovisst är det torsdag och jag ska åka till Malin. Först blir det Thaimat och sen blir det Hobbit-spelet i flera timmar. Innan jag åker iväg får jag kolla växtligheten här och se till att alla plantor i växthuset mår bra.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
sol här . nålar upp änglar .sen baka .lite pärlor .se jobba å då kan jag pyssla på jobbet med är avlastnings jobb . sen får jag se vad mer
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Idag har jag rätt mycket jobb, så det blir prio ett. Sen fastnade jag i min knapp-burk igår, så jag ska nog fortsätta kika där när jag jobbat klart. Fanns en hel del roligt där!
Ja med knappar kan man ha mycket roligt Jeanette.
Efter tvättstugan drog jag på en liten utflykt ner på stan och uträttade lite viktiga ärenden.
Nu har "Chefen" parkerat sig under balkongbordet och vi har skördat två vita smultron idag, mums, mums.🙂
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Ja knappar är näääästan pärlor ju! Funderar på att göra en tavla…. har lite funderingar! 🙂