Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 1114 ggr
Marinas Mix
0

(P)härlig måndag*

Väcktes av skatkonsert deluxe. Fast inte förrän halv sju.
Idag blir det lite gott och blandat på menyn.
En liten promenad ner till stan och sedan pyssel här hemma.
Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Sol ute. Om det inte blir för varmt, så blir det nog lite gjort ute. Blir värmen för svår, så finns det mycket att göra i det gamla huset.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[JeanetteK]
0

Vilken otrolig dag det är idag! Solen strålar och det var varmt redan från tidig morgon!

Jag har lite jobb som ska undan, sen jag ta och rensa upp lite ute. Trots att jag sagt åt ogräset på skarpen så växer det så det knakar. 😡Har inget vidare pli på det alls.

Zero (hunden) ligger i hallen, dörren står öppen och det är lite korsdrag där. Han njuter verkligen. Inte lätt att ha tjock svart päls när det är så varmt, då behöver man hitta lite svalka!

nickiee
0

sol här . så skönt . har virkat lite på en sjal ja börja på i natt . sen blir det lite pärlor med idag . sen jobba kl 12-16.00.sen hem å baka massa saker på rabarber jag fick igår mums så gott å pyssla i mellan där

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

[JeanetteK]
0

Satte mig en stund för att städa upp på mitt pysselbord. Börjar bli klar nu. Jag tyckte det luktade kattkiss och började nosa runt här. Då har någon… kissat en av mina pyssellådor som jag glömt på golvet… 😡som tur var är det bara sånt som går att diska i den lådan. Tänk om det varit en låda med pärlor!

Så dagens läxa - lämna inget på golvet.

anki1
0

Jag sitter o njuter på balkongen. Passar på medans det är skuggigt o svalt på den sidan. sen ska vi till HS för en träff med makens läkare. Mest för att bedöma hur behandlingen tar. Och tar gör det ju. Det ser vi med blotta ögat, för tumören sitter bakom hans ena öga. och där har svullnaden gått ner samt det röda i ögon vitan gått ner.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Emo
0

#5 Skönt när det går på rätt håll. När du berättar sådant inser men att ens egna små problem verkligen är små.

[JeanetteK]
0

#5 Men åh så härligt att höra Anki! Hoppas ni får goda nyheter av läkaren också! 🤗

#6 Håller med! 🎈

anki1
0

Jo det var bra nyheter. Tumören har gått tillbaka och är bara en slamsa. Men behandlingen ska ändå fortgå enligt planering, 3 omgångar kvar. Men förr eller senar blir det ett nytt återfall. Vi får hoppas på att det dröjer länge. Den här typen är kronisk. Men det går att leva bra under många år med den.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Emo
0

#8 Hoppas det går bra.

[JeanetteK]
0

Skönt att det var goda nyheter. Då är det förhoppningsvis lite lugnt ett tag nu. Vi håller tummarna för det. 🤗

Marinas Mix
0

Ja anki1 vi håller tummarna för att ni får ha det lugnt och skönt ett bra tag.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_