Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 507 ggr
Marinas Mix
0

Nyklippt gräs*

Luktar så gott. Idag väcktes jag av åkgräsklipparen.
Det är alldeles "nytvättat" ute och om en liten stund ska jag ta mig en liten promenad och hämta paket.
Sedan blir det väl lite pärlat på senaste projektet och lite sortering.

Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[JeanetteK]
0

Ska strax iväg till veterinären och vaccinera Zero (hunden). Passar på att få klorna klippta på en gång. Det tar ca 30 sekunder, så det är det värt. Det är inte hans favoritsysselsättning så vi brukar ha ett sjå när jag ska göra det…

I övrigt är det ganska tomt i almanackan idag. Sköööönt! Har lite pappersjobb som behöver fås undan, så det blir nog sånt.

Emo
0

Skönt att komma ut till frisk luft och se hur allt frodas efter det goda regnet i går.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

nickiee
0

här är det grått ute ..ska posta ett brev till en vän med lite överraskning i .sen ska jag iväg till continenta idag å handla lite .sen ska jag till det stora talbocks biblioteket ligger ganska nära där . sen hem å pyssla med pärlor ..

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

[JeanetteK]
0

Nu har vi varit hos veterinären. Det gick jättebra. Han pussades med henne massor så hon var godkänd!

När vi stod i kön och skulle betala hade han hundgodis till vänster och en hundtjej till höger. Då var det jobbigt för honom! Men han satt still men man såg hur det ryckte i honom! 😂❤️

Hubert.prp
0

Jag gillar nyklippt gräs, när jag själv klippt det (betat av det) 😃