Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 679 ggr
Marinas Mix
1

Inte så (P)härligt*

Att få söndagssovmorgonen avbruten av dessa förbånkade skat*****r
Visade sig vara en fyrtassad bekanting som parkerat sig under min balkong och vägrade flytta på sig trots skatornas irriterande skränande.
Nåväl. Jag lär ju hinna med massor tack vare den tidiga starten.
Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

nickiee
1

ajaj inte kul …sol här . jag är helt slut efter fönster puts jobbet igår så det blev aldrig av å baka ut den ena degen så nu ska jag ut med hunden sen ska jag baka har en deg på kall jäsning med sen igår .. ska bli gott med nygräddat bröd till frukost  sen ska jag göra en bull deg med idag .   sen blir det pärlor

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Emo
1

Marina, då kom det ändå något gott ut av det. Skrattar

Nickiee, det låter som en god början på dagen.

Här har Hubert tagit fram en hel del pärlor, så det är inspirerande. Kanske får jag också något gjort med pärlor då. Skrattar Jag får väl passa på innan han konfiskerat för mycket.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[JeanetteK]
2

Idag är jag extremt seg. Har just kommit ur sängen och ätit frukost! Skönt att man kan få ha det så ibland och inte ha tider att passa. 🙂

Vi ska få hit grisköpare senare idag så maken är ute och fixar och donar. Själv ska jag ägna mig åt mitt tvättberg. Tvätten är ren men konstigt nog så ligger den kvar i en hög och inte inne i skåpen… Märkligt. 😇

nickiee
0

phu nu så är man klar med all bakning hua så varmt i köket det är nu .så nu kan man koppla av .

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

gias
0

Haft en smyckesvisning hemma tidigare i veckan, och det är lika tråkigt att packa ner allt som det är att plocka fram allting 🙂

sen kommer tvättmaskinen gå varm, planterar lite blommor i krukorna och sen kanske det blir lite tid över för pärlor

“The Ultimate Answer to Life, The Universe and Everything is...42!”
Douglas Adams, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

Svarttusch
0

Vi har precis kommit hem från kyrkan. Har varit på familjefest där man planterat frön, gått tipspromenad, gjort femkamp och ätit fika och gillad korv. Många av sonens kompisar var med där så det var roligt för honom. Vi hade tur med vädret också :)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

anki1
0

Kommit hem från landet. där vi varit sedan i måndags. blir hemma några dagar nu. för tvätt och lunch med vänner samt koll av ventilerna så ska jag packa in pärlorna för transport till landet, där de ska få vara över sommaren.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Emo
0

Här regnar det nu, så det blir till att vara inne.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Hubert.prp
0

Här är mycket liv med fåglar. Vi har duvor, skator och gott om småfåglar. Kul med mångfald för det mesta.